søndag den 19. august 2007

Så går turen mod The US and A

Hej alle sammen,

Om bare 36 timer forlader T. Kolbak dansk territorie og sætter kursen mod vest. For at præcisere - og som det nok allerede er gået op for de fleste - er destinationen Las Vegas. Her er planen at jeg spiller en masse golf, og så bliver jeg jo nok nødsaget til at studere lidt ind imellem.

Desværre medfører dette, at jeg ikke fysisk vil have mulighed for at holde kontakt med jer, hvorfor denne side nu eksisterer. Her vil jeg løbende kunne opdatere hvad der sker i Las Vegas, og hvad jeg egentlig render rundt og laver i ødemarken.

Jeg vil snart vende tilbage, og det bliver da fra de mere vestlige himmelstrøg, der lige nu byder på 40 grader og skyfri himmel, så bliver nok ikke noget problem at holde varmen.

Hygge indtil næste gang!

Therese

Ingen kommentarer: