fredag den 30. november 2007

Heading home!

Nå så er der altså kun to uger til jeg kommer hjem og holder jul i Danmark for første gang i tre år! De sidste 3 år har jeg jo tilbragt i Miami hvor jeg har spillet turneringerne Doral og Orange Bowl, så bliver skønt at komme hjem. Det sidste stykke tid er ellers gået med at have travlt i skolen og golf bliver det ikke så meget til! Er tilgengæld blevet udnævænt til Mountain West Conference women's golfplayer of the month på baggrund af min sejr i starten af måneden så det er helt perfekt :) Til det kan jeg lige forklare at USA er delt op i forskellige 'conferences' mht. golf, og i den conference jeg spiller i er der 9 universiteter.

Planen for i dag var ellers at spille en runde golf, men det har vist sig at være en af de omkring 4 dage om året hvor det regner, er helt uvant :)

Det var nok de sidste ord for i år, så jeg håber alle får en super jul og et godt nytår!
Ellers lidt blandede billeder fra San Diego, hvor jeg var over Thanksgiving på en lille roadtrip med power shopping og løbeture på stranden :)

Ingen kommentarer: